Köping ;D

Jah, igår va vi  köping...de va skoj skoj, men de vart inte som planerat. Jag körde (ovanligt) som vanligt, hehe...men men annars hade vi blivit kvar här och jag va sjukt sugen på att fara dit, men som sagt, de va skoj som tusan men jag vart trött som fan...
Vi va hemma efter kl 1 och jag stupa i sängen på en gång nästan, sen kom matti och va inte så pigg, haha stackarn...min lilla fylltratt ;D Men men han ligger nu och sover och en stock...ska försöka väcka han om en timme eller så, tänkte om man kanske skulle åka på mekronomen och kolla bilar, om man hinner vill säga ;D

Sitter nu och kollar robinsson 2009, de blir intressant att se vem som vinner hela skiten, min favvo är ute iallafall, Billing ;D

Vi kollade yes man i fredas kväll oxå, den va väldigt rolig och man får typ ett uppvaknande, vill börja säga YES till allt, haha...

Nä men nu ska jag kolla klart robinsson sen ska jag klä på mej och börja städa lite här hemma sen får jag väl försöka få upp matti, vi får ju se hur de går ;D haha...

Min kärlek till dej går inte att beskriva med ord, du betyder allt för mej!!!
Kärlek i massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0