Livet är hårt ibland...

Hoff, har just kollat senaste greys anatomy och tårarna rinner som floder längst kinden, ska inte berätta nåt men cancer är ett jobbigt ord...jag blir så ledsen för jag kommer ihåg smärtan i hjärtat när pappa kommer hem storgråtandes och säger att mamma har cancer, eller när pappa ringer och säger att jag måste komma hem på en gång för att plocka upp han att dom har ringt från lassarettet att vi måste komma in...och när pappa säger att vi ska komma upp på avdelningen så gör de så ONT, då förstår jag vad de gäller men man tränger bort de...
Vill att min älskade mamma ska komma tillbaks och krama mej, de är så fel...de va inte så här de skulle vara, faaaaaaaaaaaaaaaaaaan

De gör ont i hjärtat ikväll

//ledsen isabelle idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0