Arboga..

Min guube är rolig han, han tog biljett till arboga bara men då måste jag ju ändå tanka så de blir ju ändå dyrare men men han är så söt han :D hehe...
Nu sitter jag ocg lyssnar musik och väntar på att tiden ska gå bara ;D hehe..ska bli så mysigt att krama min älskling <3


Ska fota lite nyare bilder på oss ;D hehe...

Jag vet inte vad jag ska laga ikväll, fan hatar när man får ide torka och jo, jag måste ju laga så matti får matlåda för min älskling ska nämligen jobba imorgon!!! Dom hade ringt från Alvenius, fan va jag blir glad...

Nu orkar jag inte skriva mer, ska fara och tanka bilen sen börja åka mot arboga och hitta till stationen ;D

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0