Bättre uppdatering ;D

Jepp jag har blivit lite bättre på att uppdatera...även fast de inte händer nåt ;D hehe..de är kanske därför jag har tid att göra de. Men de där med att fota de går segt som fan....

Idag har vi varit och kolla på konbana, eller jah...vi han aldrig kolla så länge för killen som körde först körde in i staketet och förstörde sin nya fina bil ;D hehe, dom fick knuffa bort den därifrån innan polisen kom. Men de tog säkert en halv timme innan polisen kom, helt sjukt.

Nu sitter jag ensam hemma igen, matti och jimmy gick över till lelle och dom skulle dricka nån öl, jag känner mej inte pigg alls så jag stanna hemma. Jag får se om jag orkar med att åka i vanen, de känns lite trist att vara nykter när alla andra är apade ;D

Älskar dej min prins...ska försöka bli gladare för din skull men de är den här årstiden.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0