Häj ;D

Jag hade fått dagsersättning på 560 kr typ, fast jag får dom först på månda men dom är inbokad idag redan ;D passar perfekt för då kan jag köpa den julklappen åt matti som jag hade tänkt ;D Jag vart lite ställd först, va fan jag hade 900 på kontot och innan hade jag 600 och jag bad matti sätta in typ 200 men han hade satt en 500 så ja, de vart 900 kvar ;D Vart glatt överaskad iallafall ;D

Nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på, matti har kommit in i andra andan, hehe han har ju vaknat kl 4 så han va lite trött här tidigare men han har legat och vila en stund ;)

Nä nu ska jag hitta nå bra kläder och sen kanske smaska på nåt gott sen får man se vad som händeR :D

Älskar dej din smurf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0