Jag har tråkigt, lalalala

Hehe jag har så cp tråkigt....matti jobbar till 16 säger han, de är om en timme..ska försöka fixa papper och allt iordning så när matti kommer så måste vi vara iväg på stan och göra lite ärenden, ska på ams, pagoden och sen ska jag köpa pepparkaksformar ;D

Jag sitter här med en kepa på skallen, hehe mitt hår står rakt upp men jag orkar inte duscha, ska göra de senare..

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, de är G - som i gemenskap på tv, har aldrig sett den och de är bara skit på tv annars så jag passa på. Hehe..satt på jotex och kollade gardiner oxå men jag orkar inte beställa nu, vi klarar oss än så länge ;D Måste ta och korta av mina gardiner som jag har köpt till sovrummet och vardagsrummet...

Ska fota hur de ser ut nu i hela lägenheten, sen ska jag fota när jag julpyntat ;D

Älskar dej mest på hela jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0