Måndag igen ;D skoj skoj

Igår hade jag så CP ont i huvet och nacken så jag gick och la mej just efter 00 så jag har då sovit länge inatt ;D

Jag hade fått en komentar om förra men den va anonym så jag får svara här

Anonym
om Julkortspyssel ;D:
Vad snodde de då??

Dom snodde av matti en skoter hjälm, en låda med sladdar och kablar...men dom tog sönder toddes bild, asså dom krossade framsidorutan på förar sidan, tog stereon, gps, antenner, dongel m.m plus att dom klippte kablarna till batteriet så larmet skulle sluta skrika...sen hade dom tagit fler stereo prylar från fredde....


Nu sitter jag och slö kollar tv, känner mej helt slut i kroppen, undra om man håller på och bli förkyld. Nåja, vi ska åka till ikea senare, och köpa lite julgrejer....

Orkar inte skriva mer...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0