Mens, bläää...

Jag hatar att ha mens men ändå är de skönt på de sättet att man vet att man inte är gravid ;D Inte för att man skulle dö om de va så men ja, ni hajjar...
Nu sitter jag här färdigduschad och väntar på matti, han gick till lelle och tog en kaffe...skrev ett sms till han för en kvart sen att han kanske ska komma hem så han hinner duscha innan vi ska till tomas som fyller 30 idag, vi ska dit kl 19 och de är om en kvart och matti har inte kommit hem än ;D hehe....

Jag känner mej helt slut, har ont i ryggen och de stör mycket...

Har varit nästan hela dan hos annette och hjälpt henne att fixa bort hennes stora dator som hon blev lurad på, så hon fick köpa våran bärbara så jag har hjälpt henne så hon kommer åt msn och internet iallafall ;D hehe...ska förbi imorgon med en mus så de är lättare att använda den, är man inte van att använda tuchpadden så kan de vara ganska krongligt ;D

Faaaaaaaaaaaaan jag vill ha en bra telefon som man kan fota med och som de är lätt att föra över till telefonen, de är så jobbigt att först fota med kameran, sen sätta in en kabel i datorn och sen sitta och vänta medans den för över alla bilder och sen ladda upp bilder. Lättare att bara fota, skicka med typ bluetooth till datorn sen ladda upp. Hade varit fränt att ha den nya ericssonen satio, fast de är hel touch så jag är ändå lite fundersam ;D Är ju som sagt sjukt sugen på N97 men när man läser om den så är de många som tycker den är tjorvig... så vi får se vad de blir i slutändan.

Nä nu kom älsklingen hem...ska fixa iordning lite...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0