Örebro eller ullared?

Hmm...de är den stora frågan idag ;D hehe...

Vi har käkat lunch från max idag..ska käka fläskfile och grejer ikväll ;D Jag och matti firar ju 2 år som förlovade <3

Nu sitter jag bara och kollar när pojkarna spelar xbox, hehe som små pojkar ;D
Fan jag börjar bli flrkyld oxå, blir galen om jag får i bihålerna igen...de är så jobbigt för jag blir alldeles snurrig och jävlig. Men de skulle inte förvåna mej om jag blir sängliggande i flera dar snart..

Jag vet inte om de är vårat internet eller som de är blogg.se som är seg som fan men dirket jag försöker ladda upp bilder så segar de as mycket..orkar fan inte vänta tills den har tänkt klart ;D

Nu orkar jag inte skriva mer...ska försöka prata med dom här pojkarna om hur våra planer är för imorgon ;D

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0