Trååååkigt...

Fan jag vill börja göra nåt om dagarna, men vad?! Fan ams har ju inte svarat om jag kommer få vara kvar i UGAn eller inte, tänkte för om jag är de så ska jag söka praktik på ica ;D
Hade varit skönt att börja träna oxå men vaD?!

Fan matti pratar om att åka till Göteborg och jobba igen och jag blir så sur för han försöker inte ens söka här i stan, men de går så bra att åka dit och jobba....

Igår hade vi shoppingrunda på IKEA ;D haha...köpte ett skrivbord så vi håller på och fixar och donar här hemma..matti omböblerade förra veckan men nu måste vi kanske vrida tillbaks soffan och så igen, får fota sen kanske om jag hittar kameran ;D hehe

Nä men nu ska jag leta upp hantlarna och börja träna armarna iallafall ;D

Älskar dej din elaking <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0