Freda kväll...

Idag vaknade vi halv 9 och jag tänkte, faaaaaaaan...inte tidigt igen men sen började matti prata om att han hade ett möte kl 10 och då kom jag på att jag hade ju oxå fan ett möte på AF kl 10 så de vara bara att stiga upp och leta upp alla papper och äta frukost ;D Mötet gick bra och nu har jag fixat alla papper och skickat iväg.

Sen halv 2 satte vi oss i bilen och åkte till arlanda och hämta upp freddan så nu är han här oxå, skoj ;D

Imorgon blir de bowling och fest, skoj som fan...hoppas jag iallafall ;D

Nu sitter vi och kollar på distrikt9, jag och matti har sett den tidigare men inte freddan så vi offrade oss...haha
Ska ta och käka lite kvällsfika och leta fram sängkläderna till freddan.

Älskar dej min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0