Fredag i 5 min till...

Jepp, här sitter jag och är nöjd med mig själv ;D hehe...
Dagen började med att jag sov ändå till halv 12, satte mej framför datorn och tvn och vaknade till liv. Gick ut och tog min punka bil till garaget och började leta rätt däck, rätta verktyg och satte igång, de gick...men lite segt, hehe ;D Hittade kompressor saken som man skuvar upp och igen bultarna med så de gick på ett nafs, sen fick jag fylla på med luft *klappar på axeln* ;D

Sen va jag på stan och slösade lite penki, men de va jag värd ;D haha...
Hittade 2 linnen på gina, glasfil och nagellack på kicks och självlysande spindlar på barnens hus, hahaha....

Nu har jag agerat chaufför halva kvällen, satt hos wigis oxå ett tag men de kännes inte så skit skoj när man va nykter och inte kände så många, jag är ju lite blyg juh....

Nu ska jag kolla vidare på filmen och slö kolla på internet ;D

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0