Freeeeky friday...

Jepp, idag är de där härliga dagen i veckan, freda...även fast jag inte jobbar så tycker jag ändå om fredagar.
Idag har jag och matti varit och hälsat på kicki på hennes lunch, sen åkte vi ut efterkurravägen och körde in efter nån liten väg sen gick vi med shio lite så hon får se skog nån gång ;D hehe...försökte träna upp hennes vallkunskaper men hon va inte såååå jätte intresserad men de va roligt, hon är ju så sjukt smart ändå.
Sen for vi och handlade till kycklinggryta, mums...hoppas jag iallafall.

Nu sitter jag uppe i vårat rum för matti började damsuga men sen vet jag inte vad som hände, dom började skrika och ha sig och sen vart de knäpptyst. Men jag håller mej här...kan fråga matti på sms om de hände nåt...orkade inte med drama ;D hehe...

Ikväll kommmer freddan och ska käka lite gryta oxå sen kanske de blir en drink eller två ;D hehe...vi får se...

Nu ska jag surfa vidare...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0