jaaaha...

Idag är de tisdag och jag ser framemot ännu en händelselös dag...

Vi vet inte om vi ska äta tacos eller surströmming idag, vi får se..hehe ;D

Fan vad jag har hemlänktan nu alltså, lite pms oxå som inte hjälper de minsta *gggrrrr*, funderar på att ringa mommo och låna pengar så jag kan ta mej hem och så jag kan leva där tills slutet på månaden.
Måste åka till Gällivare igen med bilen oxå, pappa ska ha den till stugan, han ska vara och vända båten men han ville att jag skulle följa med oxå men jag har ju så ont i ryggen så jag törs inte, fan jag snubbla i trappen och av bar de lilla så fick jag ont i ryggen igen. Fan man kanske måste åka till läkaren...

Jag va igår och kollade hur länge jag hade mitt abonumang (eller hur man nu stavar de) på telia, ända till 2011-03 (!!!!) typ, jävla skit, då kan jag inte ta en ny telefon ännu fören jag fått ett jobb eller så. Eller så får jag vänta tills dec nästa år ;D så jag hoppas att den här telefonen kommer hålla.

Nä nu orkar jag inte srkiva mer, ska gå ut och kolla hur de går för matti och kanske ta en promenad till och försöka tänka på annat, hehe ;D

Älskar dej mest på hela jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0