Lörda kväll ;D

Idag har de inte hänt så mycket eller jo men ändå inte hehe...
Rosalie ringde och väckte mej halv 11, sen låg jag i sängen och läste ett tag sen tog jag ett morgonbad, hääärligt...sen har jag varit på tuna park igen och strosat, letade efter ett par snygga stövlar som jag kunde ha som vardagsstövlar men jag hittade inga som jag fastnade för så de får bli en senare historia ;D
For till växtriket och köpte näring till mina stackars blommor, sen en ros till matti ;D hehe...

Jah, sen har de inte hänt så mycket mer...städat käkat och slöat ;D

Hehe jo de kom några ungar och fråga om godis eller bus(?!), de är inte ens halloween och dom va inte ens utklädda, hatar sånt...godis eller bus är inte nåt jävla tiggeri, eller jo men de är ju mest på skoj...inte för att samla ihop till lördas godiset typ *gggrrr*

På månda kommer min älskling hem, de ska bli sååååå UNDERBART!! Länktar...

Kärlek i massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0