Måndag idag...

Jag tror att jag ska åka hem i veckan, men jag vill inte åka ensam ;(

Af ringde i morse och dom ska skicka ett brev som jag ska få chans att svara på hur jag ser situationen, sen ska dom besluta om jag får vara kvar i UGAn...Känner mej väldigt less på dom men men de kan ju vara bra att ha penkis.
Fan jag känner mej så sliten, de är skönt att vara här uppe, man har sina vänner och sånt, man vet vart de är bra folk och bla bla bla men jag trivs som fan hemma i etuna men där harjag inte så mycket vänner och jag har ingen aning om vart de är bra att söka jobb typ...
Tänk om man hade kunnat bo på två ställen, underbert ;D

Idag har jag hämtat up p-piller och här i norr har dom ju att man får för halvapriser ända tills du är 21, hehe och jag är 22 fyller 23 nästa år och mina p-piller kostar 220 kr men jag fick dom för 110 idag ;D så klart så sa jag infet heller, hehe....köpte nässpray oxå och sen åkte vi till optikern och hämtade linsvätska till matti och den gick vi och fikade på safari, ganska mysigt faktist. hehe

Nu sitter jag och slöar lite, funderar på om jag ska ta en dusch...matti är ute och fotar skotern hans, hans pappa ska sälja den för den är för dyr att ha och dom kör nästan inte alls med den. De är lite bittert för matti för de är ju hans älskling ;D

Nä nu ska jag inte skriva mer, ska kolla lite FB sen gå på toa sen ner i källaren och ta en dusch ;D

Älskar dej min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0