Redan torsdag...

Fan jag vet inte hur jag ska göra, ingen svara när man ringer...gaaaaa. Tror att jag ska ta med mitt CV och gå till ÖB, ja de kanske man ska, då kanske man får några timmar eller nåt, kan man ju drömma om iallafall ;D

Haha jag har inte ens fått på mej kläderna idag, har legat och sökt jobb på morgonen under täcket, sen tog jag en härlig dusch, fixade håret och nu sitter jag här och läser bloggar och lyssnar musik i långisar och linne ;D hehe
Ska gå ut och kolla när matti byter till vinterdäcken på hans pappas bil, sen blir de kanske en promenad till ÖB, får kanske ta med Shio ;D hehe...

Orkar inte skriva mer, för de finns inte så mycket annat att skriva om..hehe

Älskar dej min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0