Torsdag idag ;D

Jag är helt slut idag, hade kl på 9 och jag stängde av den...sen gick de 5 min så ringde min handledare från af så de va bara att skärpa till sig och låta pigg ;D hehe...
Jag ska promenera till kiosken och hämta mitt paket, hoppas de är jackan!!!

Asså jag vet inte vad jag ska skriva mer för de händer inte så mycket här..haha
Jo jag höll på att ta sönder hela vardagsrummet i förregår, hehe..jag skulle flytta på vårat vitrinskåp och så lyfte jag på topp saken och då stack glasdörren iväg, in i vårat glasbord och i några dricksglas som stod på bordet och sen vidare ner på golvet, jag stod som förstelnad och i den sekunden gick allt i slowmotion, hehe men allt klara sig förutom ett dricks glas och en liten plastsak som ska hålla i dörren så nu får man typ trycka hårt för att få igen dörren men den är ju hel iallafall ;D
Så jag ska inte hålla på med glas när jag är ensam hemma har jag kommit fram till ;D

Igår va annette förbi hit och vi käkade korvsoppa och provade peruker ;D hehe, de ska skoj som tusan....

Älskar dej min älskling, saknar dej...kom hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0