Tråkig måndag...

Asså fy vilken seg dag de har varit idag...tror jag ska fara och hälsa på min morbror, somnade ju igår när vi skulle dit så, hehe ;D

Fan jag sitter ännu och grubblar på hur tusan jag ska göra, asså om jag ska stanna kvar och försöka få ett jobb här ändå eller om jag ska åka hem och fortsätta där?! Hjälp mej någon!!!

Har lagat pasta soppa idag iallafall, fan va gott de va, de är ju ett tag sen ;D hehe...Matti kom in och slevade i sig och sen gick han ut igen, så dom håller på och jobbar hårt där nu men de börjar bli bra, ytter tak och väggar är typ klara.

Jag sitter framför deras dator nu och jag ser ut genom fönstret och de är verkligen FULL måne, mysigt värre. Jag är sjukt sugen på att gå en promenad men de är så tråkigt att gå själv och matti har ont i foten, så jag får väl kanske ta med shio ;D

Nu vet jag inte vad jag ska skiva mer...

GRATTIS mamma, önskar att du hade varit i livet då hade de blivit en äggfri smörgåstårta!! Älskar dej <3


Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0