Dålig uppdaterin som vanligt...

....asså jag vet inte vad jag ska skriva för de händer inte så mycket just nu i mitt liv ;D hehe...

Jag ska kanske upp och jobba i kiruna, eller mest troligt iallafall...de blir att köra lite dumper, läskigt som fan men ändå skoj ;D Jag hoppas att jag får de jobbet så man får lite pengar och erfarenhet, då kanske jag lättare får jobb här sen. Känns lite trist att lämna hemmet i typ en månad eller så =(
Matti ska oxå upp och jobba så då passar jag på att åka samtidigt för de är sååååå jävla tråkigt att vara ensam hemma.

Jag tror att jag har gått upp lite i vikt oxå för jag har ätit skit mycket godis och sånt som sista veckorna, jag blir galen för jag vill inte men de är så jävla gott, jag vill ju börja träna och må bra, fan jag vill inte skämmas när man blir anfådd när man går ut till bilen typ, nä fy fan. Måste börja träna så man ser fin ut till nyår iallafall, eller kanske till halloween så matti inte behöver fira förlåvning med ett fetto ;D hehe...

Nä nu ska jag ta en sista kväll med godis, imorgon ska jag börja med lite hälsosammare liv!!

Älskar dej mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0