Fredag hela veckan ;D

Jej, fan va de är skönt med fredagar, fast jag har freda hela veckan igentligen men jah, de är som skönt ändå.
Jag har velat ha lite penkis dock, då hade man kanske kunnat supa till de lite och kanske åka på krogen, jag har inte varit på krogen här i stan på typ 2 år!!!

Sitter nu på stora datorn och kollar runt lite...har bytt kläder typ 10 gånger men nu är jag både bekväm och snygg, hehe, ska sminka mej lite nu sen ska jag fara och kolla hur de går med matti och rikku som håller på och flyttar lite soffor och spisar ;D hehe...

Jag hade behövt vara och skriva in mej på komvux och sen fara och slänga in lite cvn här och där ;D

Nä men nu orkar jag inte skriva mer, ska försöka fota lite mer iallafall...jag vet inte varför jag är så dålig på att använda kameran nu, drömmen hade varit att ha en bra mobil med bra kamera!!

LÖVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0