Jag blir galen...

...de kliar i ögonen så jag håller på att bli galen, jag börjar fan att funderar på om jag är allergisk mot nåt, eller så är jag bara kännslig. Jag har sminkat mej igår och idag och sen har jag gnuggat när jag har tagit bort den med servetter, så de kan ju vara de me.
Imorgon måste jag duscha (!), ringa om jobbet, hälsa på sandy, handla lite köttfärs till våran standard fredasmat och sen umgås med min älskade.

Jag känner mej så glad och lycklig, jag vet inte varför...asså de känns som att livet är på väg att ändras och de känns ganska roligt. Asså jag vill inte flytta upp men de ska bli roligt att åka upp och jobba lite och träffa folk och bara vara...

Nu ska jag inte skriva mer...


XOXO Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0