ont i ryggen :/

buhu...jag har ont i ryggen igen, men de är den där jävla sängen som är boven!! Sen har jag ju kanske burit lite fel..

Nu sitter jag i vardagsrummet och värmer mej framför kaminen, hur mysigt som helst ;D
Kollar lite lyxfällan och funderar på hur jag ska göra, asså ska jag åka till kiruna imorgon och komma tillbaks på tisdag eller ska jag bli kvar och åka till kiruna på onsdag först. hmm...då är de de att jag har inge kläder här alls, hehe ;D bara ett par trosor kvar och jag ska duscha på morgonen. Sen saknar jag ju matti, inte för att jag hinner se han så mycket men ändå.
Äh, vi får se imorgon, blir kanske kvar till lörda iallafall ;D då hinner jag ju umgås med linnea här imorgon iallafall...får vara och köpa ett par trollingar på dollar, hehe ;D

Sen när jag får jobb och är rik så ska jag gå till optikern och fixa ett par stora solglasögon som jag kan använda med min styrka, hatar dom som jag har nu..för jag fick typ 20 min på mej att ta ett par vanliga glasögon sen fick jag kolla ett par i samma prisklass och sätta solglas om jag ville och de va ju bra för dom är sköna att ha när man kör när de är sol ute men dom är såååå FULA!!!

Jag fattar inte varför jag har varit så dålig på att fota med kameran, har typ inte öppnat den sen vi kom hit, hehe ;D tror jag ska satsa på en telefon med bra kamera istället...

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...mer än att jag SAKNAR dej min MATTI!!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0