Tisdag..

Jepp de är de för er som inte visste de ;D hehe

Har vaknat kl 8 idag och beställt VC tid till matti, till hans jäkla blåsor/utslag på ryggen som kliar..så kl 14 ska han till läkaren och kolla upp de. Och så har jag ringt till lite jobb oxå, men ena va under jord så jag skulle återkomma och den andra hade inget nu men han skulle kolla upp om vilka andra företag som behövde chaufförer. TACK!! att de finns snälla människor ibland, jag menar, han har ju aldrig ens träffat mej men ändå är han villig att kolla upp företag åt mej. Ja men han skulle återkomma...

Mina tatueringar kliiiiiar, dom läker väl ordentligt nu..

Nu ska jag ta en macka eller två och fotsätta hänga framför tvn ;D

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0