Vitlöksos ;D

haha fan vad jag stinker vitlök, men de va såååå jävla gott att de är klart värt de ;D
De vart stekt fläskfile med vitlökskroketter och smör/vitlöksstekta champinjoner med lite pottisallad och bea sås, slurp säger jag bara!!! Jo när vi hade varit och handlat idag så kom vi hem och skulle sätta kroketterna i frysen så märker jag att den är öppen just lite och att de hade bildats massa typ snö och på framsidan så va de massa vatten... Den hade varit öppen minst i 2 dar så de vara bara tur att de va små saker som hade blivit upptinade, så vi fick en rensad frys, hehe ;D

Vi skulle på ikea idag men vi kom fram till att de är bättre att skita i de nu och ta de sen när man har mer pengar =/

Nu sitter vi på varsin dator och tar de lugnt, båda håller på och dööö, vi är så mätta....

Funderar på om man ska fara på tuna park en vända iallafall och kolla, de är roligt att bara gå och trosa...men jag hade velat hitta nån bra sy butik, är sugen på att sy lite saker bara ;D

Nä men nu orkar jag inte skiva mer...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0