Fan va jobbigt...

Asså de är så sjukt jobbigt att jag inte vet vad jag ska göra, just nu skulle jag igentligen ha börjat packa och plocka ihop saker till göteborg och sen skulle vi ha åkt när han vakna, men nu sitter jag här i kullen och vill inte vakna på morgonen för jag kan inte förstå att de är så här de har blivit.
Jag kommer va dö orolig ikväll....

Fan jag hade velat vara med på dopet, har planerat i flera veckor, handlat kläder och allt. Jag har aldrig varit på ett dop i en kyrka och de hade varit så roligt att de han där framme...fan..

Och till råga på allt så ska jag vara ensam i kullen för pappa och bi ska vara i stugan, hur ska jag klara mej ensam utan att sitta och ringa till han???!!! Jag klättrar på väggarna snart...

Nä men nu ska jag iallafall slänga mej i duschen och sen ska jag iväg på ärenden med linnea innan hon ska på jobbet...

Saknar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0