Mamma <3

Hur gör man, asså hur kan man leva utan sin mamma?
Kommer jag bli typ galen? Depprimerad?
Eller fortsätter liver bara som vanligt?

Svaren på alla frågorna är, JAG VET INTE!!!

Fan vi va och hälsade på en kompis föräldrar, och jag kom innanför dörren så gjorde de så ont i hjärtat att jag knapt kunde prata. Allt va så mysigt, de va han och hans syster och föräldrarna...massa saker överallt som minnen och sånt. Bara kännslan av FAMILJ.... Jag vet inte hur jag ska kunna förklara de, saknar min mamma, min familj...att ha mitt barnhem att komma till, visst de är de nu oxå och jag älskar min pappa och är överlycklig för hans skull men de är ändå inte som när man va liten och kom hem och mamma va hemma...

Eller så kollar man på en serie eller film eller reality eller nåt med en mamma och dotter som har bra kontakt och älskar varandra som bara mor och dotter gör så skär de i hjärtat, SKÄR!!!!!

Jag har funderat många gånger om jag kanske måste prata med nån proffisionel om allt som har hänt i mitt liv, asså jag har så mycket baggage så om jag hade varit matti så hade jag vänt i dörren...men de känns skumt att behöva prata med nån som jag inte känner eller som inte kände mamma...

ALLT jag vill just nu är att min Älskade mamma Cristina Pantzare inte ska bli bortglömd...de är min stora skräck!!!


Jag hade velat ladda upp en massa bilder men jag har typ inge bilder på den här datorn. Ska ringa till moster och fråga om hon har mer bilder från begravningarna...

Älskar dej min ängel mamma <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer aldrig glömma henne & inte vi heller. Hon finns alltid i våran hjärta & minne.. Kram<3

2010-04-15 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0