Mitt <3

Mitt hjärta har fått arbeta i veckan, men de blir så ibland...

Nu sitter jag och kollar på biggest loser och får nästan ett sug efter att träna, helt sjukt men de är så UNDERBART när man har tränat på gym...man känner sig så jävla fräch och stark efterråt :D Har hämtat crosstrainen av rosalie idag, men den är kvar i bilen för jag orkade inte köra in bilen på gården men de ångrar jag nu, haha hade varit roligt att trampa lite...men jag får väl be om hjälp av wigis eller nån imorgon, om jag inte orkar vänta på att matti slutar...



Fan sen är jag så sjukt sugen på att tatuera mitt spindelnät nu innan de börjar bli för varmt, asså jag vill inte behöve gå med tshirt hela sommaren för jag vill ju inte att de ska bli blekt, så jag funderar på att ta kontakt med han rille i hällby och boka en tid i slutet på månaden :D Så får väl pappa eller matti betala som min presen efter som jag fyller år 19 maj ;DDDDD

Nä nu ska jag fortsätta surfa runt och kollar lite tv..

Hejssvejs och puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0