Dag 01 - Om mig

Jaha vart ska man börja?!
Mitt namn är Evelina Isabelle Pantzare och jag är en trevlig, oftast glad norrländska på 22 år som bor i Skiftinge, Eskilstuna. Separerade från min sambo och pojkvän i april och i 1 sep flyttade jag till min alldeles egna etta ;D

Jag har en pappa uppe i norrland, min mamma och mina 3 bröder finns inte i livet nå mer men dom säger att man blir starkare av alla motgångar och de kanske stämmer men vissa dagar är jag verkligen nere på botten :/

För ca 3 månader träffade jag en jätte blyg kille som jag började skriva med och sen va jag fast, min älskade Morgan Lundin <3



Jag jobbar just nu på Mekonomens lager i strängnäs genom proffice men jag vill köra lastbil eller budbil :D Jobbade i sommras på Tippen (Eskilstuna Energi och Miljö) där jag körde sopbil med distrikt centrum m.m och jag trivdes som faaaan....Men jag är ändå glad att jag får jobbar lite ;D

Hmm jag vet inte vad man kan skriva mer...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0