Dag 03 – Mina föräldrar

Okej...

Min pappa bor i Koskullskulle med sin nya sambo Britt-Inger och han hoppas jag mår bra...har inte så bra kontakt med han men vi hörs lite då och då. Har inte varit upp nu sen i maj så jag saknar pappa och alla mina vänner och min lilla vovve...

Älskar dej älskade Pappa

Min mamma dog i cancer 2007, hon va den underbaraste mamman man hade kunnat önska sig. När jag kom sommaren 2006 och precis hade träffat matti en vecka tidigare och sa att jag åker till Eskilstuna så sa hon bara okej, haha... Sen när jag ett år senare flyttade så gjorde hon sitt bästa för att hon inte skulle gråta och hindra mej men hon ville att jag skulle pröva mina vingar..

Älskar dej Min Ängla Mamma...

Kisses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0