Dag 04 – Det här åt jag i dag

Hum, ja eftersom jag gör lite fel just nu så blir de ju vad åt jag igår, hahaha...

Frukost käkade jag en macka med vitlöksost(mjukost), hushållsmedvurst, ost och tomat med ett glas daim oboy ;D Och sen till lunch käkade jag dill och gräslöks chips med Holiday dipp och en cola...haha ja de vart inte så mycket till lunch men jag fick ju i mej nått iallafall ;D
Till middag vart de 2 kyckling vingar, sen fick jag ont i magen så jag värmde upp resten av maten från spicy hot, som bestod av grönsaker, kyckling, chili och cokosmjölk och Liiis ;D Och en cola till de då...haha

Sen börjar jag dricka och vid midnatt vart de en halv kebabrulle oxå...

Fan vad jag käkar :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0