Dag 07 – Min bästa vän

MIn första bästa kompis va Petra och vi ungicks väldigt ofta ;D Men när man är typ 10 så träffar man nytt folk och då vart min bästa kompis Malin Oscarsson, och hon och jag gick igenom mycket...vi gjort allt ihop och jag kommer alltid att älska henne <3
Senare vart min bästa kompis Rikard som även va min pojkvän i 4 års tid...

I nuläget är Mattias min bästa kompis, min ena kompis som jag kan ringa mitt i natten om jag så vill och jag vet att jag kan lite på han till 10000 procent, jag ser han som min familjemedlemm nästan.

Men min bästa kompis som alltid har varit de är min älskade Mamma, vi hade inga hemligheter för varandra...jag kunde säga vad som helst till henne och jag visste att hon skulle inte bli sur eller ringa och skvallra eller nåt sånt. Även fast jag va 19 och flyttade 130 mil bort så hade jag och mamma dagligen kontakt, inte bara en gång utan ibland flera gånger. Ibland bara för att säga Hej och sen inge mer...så när hon gick bort så raserades den värld som jag hade, jag har lärt mej att ta vara på mej själv..

Nåja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0