Dag 08 – Ett ögonblick

Hmm vad menas igentligen med denna rubrik??

Om man tittar in i mitt liv för ett ögonblick så ser dom en halvblyg trevlig norrländs tjej som oftast är glad, som har en mysig och trevlig lägenhet. En pojkvän som har två barn och är en familjefar ;D Och med ett jobb som lagerarbetare på Mekonomen...

Just i detta ögonblick sitter en väldigt trött Isabelle på soffan i trosor, dubbla sockar, behå, linne och proffice tshirten med en kudde i famnen med min liiiilla mini dator på...kollar på Loser på kanal 6 och skriver med Billy och Danny och kikar FB ;D Ska snart lägga mej i sängen och kolla tv istället...borde kanske ta ett bad men jag tar de på morgonen istället, haha kanske somnar i badkaret annars :/

Puss på dej min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0