Dag 13 – Den här veckan

Jahapp de är ju månad, och idag har jag sovit till halv 9 sen åkte jag till jobbet, jobbat till 19 och sen hem och laga mat och diskat :D Hmm sen...

Tisdag: Jobba 10-19, laga mat sova...haha
Onsdag: Fullspeckat schema, kl 8 ska morgan va på trafikvärket, 8.45 ska annette vara på lassa, 11 nånting ska annette vara hos tandläkaren, och sen ska morgan på ett möte, 13.00 ska han tillbaks till trafikvärket...så ja, jag ska agera taxi ;D Men så jävla skönt att slippa jobba...
Torsdag: Jobba 8-17, sköööönt...sen har jag inget inplanerat...
Fredag: JObba 10-19, Julbord på jobbet, sen får man se vad som händer..
Lördag: Heeelg..haha inget inplanerat alls
SÖndag: Hmm typ hämta ungarna eller vara i kjula när ungarna kommer...haha

Ja de är de i stora drag ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0