Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Givetvis alla fördelsedagar när man bott hemma eller bara varit hemma och mamma kom och väckte en på morgonen och gav en present ;D

Men annars tror jag att de är min födelsedag i år, för en månad innan hade jag blivit dumpad och trodde inte att de skulle komma en kotte (jag hade fått för mej att folk umgicks med mej bara för att jag va ihop med matti, att jag va med på köpet eller nåt) men de kom en massa folk och jag hade jätte roligt. Jag är en sån där fjantig tjej som älskar att fylla år, de är tårta och ballonger ;D hahaha...

Ja och nu väntar jag med spänning för att se hur min nästa födelsedag ska se ut..

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0