Dag 21 – Ett annat ögonblick

När jag tänker tillbaks på dom senaste månaderna så tänker jag på Morgan <3 Haha jag trodde inte att jag skulle klara att komma över Matti och känna kärlek igen men de gick...

Ett speciellt ögonblick i våran historia för mej är när jag hade träffat han första gången och vi pratat lite och bytt nr och han började skicka sms och ville att jag skulle komma över och kolla film med han....dan efter när jag satte mej i bilen och va nervös, jag fattar inte hur jag tordas sätta mej i bilen och åka 1 mil till nån som jag aldrig hade träffat tidigare :/ Men när jag parkerade bilen och han kom ut och mötte mej med en kram, de va speciellt...den kvällen kommer nog alltid ha ett speciell plats i hjärtat <3


Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0