Gällivare..

Fan va skönt att vara "hemma" men jag saknar ju hem ändå så klart.

Igår när jag kom så käkade vi lite och sen kollade vi lets dance, eller jag och bi iallafall men pappa la sig i sovrummet och kollade typ hockey eller nåt. Men sen kom linnea och emil en vända och hälsade på, då fick hon sina julklappar ;D Sen när dom for halv 12 så gick jag och la mej och pratade med matti och slö kollade tv i typ 15 min sen slocknade jag ;D

Idag vaknade jag innan 9 och Låg och bara njöt av att få ta de lugnt...sen har jag varit till dollar store, apoteket och coop, har umgåtts med linnea lite oxå :D
Nu sitter jag och kollade lite tv och tar de lugnt, saknar min älskade matti!!

Jag vill inte jobba i svappis, fan de va ju tjorvigt som fan med bensin fråga, hade varit 1000000000 gånger lättare om jag hade hittat ett jobb inne i kiruna, gällivare eller hemma i etuna....men men vi får se vad som händer, men jag kommer typ gå minus ett jäng eftersom jag måste låna en jävla massa för att kunna ta mej fram och tillbaks till ett jobb där jag inte lär tjäna så mycket...men som sagt chefen kommer på måndag så jag får prata lite med henne och se vad man kan komma fram till..

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0