Helg..

Fan jag kommer drömma mardrömmar om kassa aparater och tappade tallrikar ;D hehe..Ska försöka att inte tänka negativt hela tiden, de bliiiir bra ;D

Nu sitter jag och slö kollar på datorn lite...ska börja packa lite saker som jag ska ha i gällivare, ska ta med smuts kläderna så jag får byxorna tvättade (sopsäcken med matresten gick sönder, skiiit kul eller så inte) :D

Fan jag fryser och saknar matti, känner mej helt deppig som vanligt med ångesten är borta iallafall...

Nä nu ska jag ta på mej lite kläder och sen plocka ihop lite

Älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

vad ska du göra i gällivare??

2010-01-23 @ 13:08:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0