Jahapp...

Sönda kväll, ännu en helg har gått och jag har inte gjort ett piss...de kommer bildas en grop efter mig i sängen snart ;D hehe...

Nu sitter jag och halv kollar wallander på 4an, den har man ju sett ett x antal gånger men de finns inte så mycket annat att kolla på ;D

Imorgon ska jag på den där intervjun, och de är så blandade känslor, asså skit kul om jag får ett jobb där jag får köra budbil, jag älskar ju att köra bil men ändå så känns de lite jobbigt att få ett jobb här när jag bor i Eskilstuna och när matti jobbar där nere. Jag gillar inte att vara ifrån min älskade ju...

Fan jag är så korkad oxå, jag fixade över minneskortet till datorn för att föra över bakgrundsbilder men jag laddade aldrig över dom bilder jag hade fotat med kameran, haha så jag har inge nya bilder att lägga upp ;D

Nä nu ska jag ta och göra kväll och bädda ner mej under täcket...

Älskar dej av hela mitt <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan! Synd att du inte var här=( Vi ska ut och äta lunch på måndag. Tänkte om du skulle med... men men såg att du är kvar där uppe. Ha det bra och jag håller tummar och tår för din skull:)) Kram

2010-02-01 @ 02:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0