Jahapp...

Fösta dan på komvux avklarad, va där i en timme typ sen fick vi gå och ska vara tillbaks på nästa tisda först. Han ska ha nå slutprov med nån annan klass på torsdag...men de är skönt, lite så där mjukstart. Då hinner jag läsa igenom gamla matteA boken.
Jag hade fel matteB bok oxå, gaaaa så jag måste köpa en ny för typ 379 kr om jag inte hinnar en beggad...

När jag va klar där träffade jag annette på stan, pratade lite men sen gick jag hem direkt för annars skulle jag bli för slö och inte orka gå hem, haha.

De tog ca 20 -25 min att gå hem, stannade och pratade med fredde på granngården men ja typ 20 min ;D Skönt som fan va de men de gjorde nästan ont eller de spännde i högra vaden, säkert för att jag hade fel skor.

När posten kom så kom de 650 kr från min kära mormor och morfar, roooligt. Då klarar vi den här månaden, bara jag slipper punga ut 400 för boken :/

Nä nu gnäller matti för andra gången att jag skriver mycket ;D haha

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0