Torsdag 21/1 -10

Jepp, idag började jag jobba!

Okej, jag går breve men ändå ;D pengar kommer jag få iallafall...
Hehe jag är Stinas slav, jag hittar ju inte allt och kan inte kassan så jag följer efter henne som en svans och frågar 2000 frågor hela tiden ;D men då lär man sig men stina lär ju va spy less på mej efter nästa vecka ;D

Jag har iallafall börjat med att typ slevat mat och sån, lärt mej diskningen och kollar lite på kassan, men de blir nog mer imorgon, men kassor är läskiga för tänka om man gör feeel...aaaa

Jag sitter nu och "gömmer" mej uppe på rummet, har duschat nyss och väntar på att matti ska ringa och säga god natt så jag får prata ifre. De är ganska trist när man bor "hemma" igen, man känner sig nästan instängd...

Nu ropar lilja, så jag får väl gå ner då...

Älskar dej mest, saknar dej så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0