Atjoooo...

Idag är de fan värre än igår, eller igår hade jag sån sjuk huvudvärk hela tiden men idag nyser jag som en galning och hostar...och de river som satans i halsen...

Jag skulle ha åkt på stan med annette, skulle på ams och optikern men jag orkade fan inte...
Får fara imorgon till optikern och kolla solglasögon med min styrka, ska ha stooooora och sköna solisar ;D

Nu har matti åkt på jobbet och jag sitter och kollar på tv som vanligt, ska försöka få ork till att tvätta lite kläder och sätta igång diskmaskinen...hade velat gå ut och bara vara men jag törs inte, vill bli frisk först ;D

Fan va skönt, imorgon får vi sovmorgon, matti är ledig!!

Nä nu ska jag äta lite mer choklad så jag blir tjockare ;D hahaha...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0