Haha

Helt klart roligaste kommentaren jag någonsin fått ;D

"please sluta med alla smileys 18 gånger i varje inlägg. och då särskilt ;D och :D"

Hade varit intressant att veta vem de va som kommenterade de??
Jag tycker om mina smiles och dom kommer ju bara automatiskt juh, jag tycker denna smile ;D är snyggare än denna :)

Igår va vi ute på volvo en vända, de va faktist mycket folk där...skit skoj att folk börjar komma ut ur idet, haha!! Sen åkte jag hem och kollade lite tv till kl 3....

Snart kommer freppe och matti hem och dom har inte sovit på hela natten så dom lär ju däcka eller nåt ;D

Jo de typ ösregnar ute, de känns så sommrigt och härligt...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0