Snott från rosalie

Namn - Isabelle Pantzare
Födelsedag - 19 maj
Hemstad - Eskilstuna
Ögonfärg - blå
Hårfärg - Röd
Längd - 170 cm kort
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Civilstatus - Upptagen som fan
Värsta ovana - De där jävla godiset..
Stjärntecken - Oxe
Skostorlek - 42
Är dina föräldrar skilda - Nja, mamma är ju död så pappa är ju inte gift nå mer men ja ni fattar...
Skor i dag - Mina hööögskaftade stövlar
Rädslor - Döden (av mina nära)

Mål för året - Få ett jobb och börja dra in pengar
Det första du tänker på när du vaknar - Faaan....

ANTAL
Antal personer du kysst - 2?
Antal syskon - 3 döda
Antal piercings - 0

Antal tatueringar - Hmm, 5 st..

FAVORIT
Mat - Tacos, helgrillad fläskfile, m.m (älskar maaat)
Sport - Kolla på när bilarna svettas kanske...
Djur - Har en vovve som bor med pappa...
Glass - Ibland ;D
Godis - Lakrits och choklad, mer behöver jag inte
Låt - Oj, en jävla massa..lyssnar på de matti och alla andra bränner åt mej...
Tuggummi - TOY heter de ;D Och de händer väl ibland..
Helgdag - Lördagar är en favvo helt klart
Årstid - Vår, sommar, höst, vinter
Tandkrämsmak - mint?
Radiostation - Rockklassiker

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Oooja...
Blivit dissad - Har väl hänt, tror jag?! haha
Dissat någon - Mhm...
Rymt hemifrån - Jo, typ när jag va 5 år och då gick jag till grannen ;D
Föreställt dig ditt ragg naken - Neeee
Skolkat - Ojaa...
Sovit utomhus - Ja fan jag är från norrland så självklart...
Gråtit i skolan - Japp
Spytt i skolan - Ne tror inte de
Velat bli modell - Hahahahahahahahhaha....
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Ja jag är inte den smartaste så ja...
Sett en död människa - mmm tyvärr...
Använt droger - NEJ!!!!
Ätit sushi - Ja men bara min egengjorda, måste prova på restaurang nån gång ;D
Retats - Haha de är ju klart...

THIS OR THAT
Cider eller öl - Cider så klart, öl smakar skit!!
Pepsi eller Cola - Coca cola
McDonalds eller Burger King - Burger king, men helst MAX ;D
Kärlek eller sex - Sex med kärlek :D
Choklad eller vanilj - Choklad, haha
Jordgubbar eller blåbär - Jordgubbar

Kött eller vegetarian - Kött
Tv eller film - Tv
Gitarr eller trummor - Guitarr
Kinesiskt eller mexikanskt - Mexikanskt...
Kakor eller paj - Blåbärspaj är ju gott ;D
Mtv eller Z-tv - Mtv

KAN DU
Gå ner i splitt? - hahahahaha
Skriva med båda händerna - ja de kan väl alla på 2000 talet, men med penna - Nej
Vissla - Jepp
Blåsa en tuggummibubbla - Jo om de är bra spänst på toyet
Ha dina ögon i kors - jo om man kollar på näsan
Nudda näsan med tungan - Nej, kan man de?

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Matti
Du pratade med - Matti irl annette på internet

Du msnade med - sandra
Du kramade - Mattiiii
Du skällde på - Matti?

SENAST DU
Skrattade - Idag
Grät - Igår, är en riktig lipsill ibland ;D
Filmen du såg - Halloween 1, rob zombies version
Tuggade tuggummi - 10 min sen typ, haha
Drog ett skämt - Hmm....
Sjöng en sång - Idag i bilen ;D

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - Gatulampor och grannar i huser tvärsöver
Lyssnar du på musik nu - Nej
Om ja, vad -
Vad har du på dig - klänning ;D

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Jo tyvärr...
Ljugit om din ålder - Näää...elleR?
Bråkat utan anledning - Inte vad jag kan komma på...

RöHAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Japp

Rökt - NEJ fy fan
Shoppat - Japp
Bakat - Nä, matti har bakat matbröd ;D
Motionerat - Jo i måndag, meningen va att jag skulle göra de nu men jag fastnade med denna lista
Solat - Inte den senaste månaden nej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0