Ams..

Blä, ska börja på en 4 veckors kurs på ams, blääää....vill vill vill vill vill inte dit gah!!!! De blir väl att man ska lära sig skriva cv och få hjälp med att leta jobb, vi får hoppas att de är nåt vettigt den här gången...
Proffice verkar ju oxå skita i mej nu helt plötsligt, för jag har inte fått nå intyg ännu...

Mommo ringer och gnäller var och varannan dag om att jag måste flytta upp för jag har inget kvar här och att jag måste tänka på min framtid och allt dom vill ha mej där uppe, men idag sa jag ifrån, jag sa att Jag bor HÄR och de är här jag trivs och VILL bo, gah

Nä nu ska jag fortsätta med diskningen och plocka upp lite kläder ;D

Puss på du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0