Gårdagen...

Jag hade så sjukt trevlig dag, träffade kompisar och kände att jag kanske klarar denna dag utan tårar..men icke de inte, tack så jävla mycket. Somnade efter ett först...kunde inte sluta gråta och bara slappna av :/
Är så jävla less på allt drama, fattar inte varför jag ska bli indragen hela jävla tiden...jag litar 10000 gånger mer på matti än vad ni på andra sidan gör, men men de lugnar väl ner sig snart igen... Men snälla, radera mitt nr och msn och allt så jag slipper de här, orkar inte mer...hör inte av dej om du inte kan fråga hur de är med mej eller om de handlar om något viktigt (inte sånt som du bara inte kan släppa, matti är med frida, acceptera de)...

Nu ska jag äta lite frukost och lyssna musik och länkta efter snyggingen...

Puss på underbara du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0