Kärleksrus ;D

Hehe trodde inte man kunde bli så här kär...gah din jäkel vad gör du med mej ;)



Nu sitter jag och kollar tv på min "lilla" tv och spelar lite musik, funderar hur jag ska ställa min dator, för nu står den precis vid soffan så jag sitter med tangentbordet i famnen och musen på armstödet, haha :D

Va och hälsade på matti och snodde lite papper, skrev ut mina tatueringar, så jag har nåt att sitta och fila på till slutet på oktober ;D Med de blir mina stjärntecken efter ryggraden, jag vill ha min familj på ryggen...

Nä nu ska jag ta och packa upp de jag har handlat och börja kolla lite hur jag ska ställa allt här i rummet ;D

Pussas på du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0