Jag har gett upp...

...bloggandet ett tag som kanske märks :D

Idag är de den 13 Jan 2011 och jag känner att jag vill ha en förändring, jag vill ha ett jobb där jag trivs, jag vill träffa vänner som kommer över och fikar och vill umgås med en...jag vill ha råd att åka upp och hälsa på alla min älskade vänner/familj som jag inte har träffat på ÅR och DAR känns de som!!!

Jag skulle flytta tillbaks till Vårvägen oxå men dom planerna sket sig så klart...får fortsätta söka och kanske fixa ett jobb så jag kan flytta till en tvåa ;D


Är så kär i min underbara pojkvän, jag fattar inte vart jag hitta han, en dag va han bara där och allt va bara rätt. Visst vi har haft våra bråk och tjafs men vi har löst dom och nu är allt bra <3

Nu ska jag ta och käka lite frukost/lunch kanske...

Loooove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0