Hahahaha

Anonym om GOD JUL ;D:
Undrar vem fan som är patetisk om fan inte du.. Sorry. Du motbevisar dig själv hela tiden.
Sluta härma mig då i sånt fall eller är du så jävla avundsjuk på mitt liv att du måste ta efter eller vadå?? Vad hände med hunden ni skulle skaffa då?? Just ja det var ju bara en massa snack, vad hände med att ni skulle gå ner i vikt då också bara en jävla massa snack.. Det är ju jätte bra att sitta och dricka socker och äta onyttigt mat om man ska gå ner i vikt eller inte.
Du och din pojkvän kan ta eran löjliga bilsida och sticka och åt helvete. Hoppas snuten lägger ner sidan för att den är olaglig. Och det är ju jätte bra att ni kastade andreas datorer när vi sa att ni skulle komma och lämna dom, det bevisar ju bara hur jävla lata ni är för fan.
Om du ska tro att du är störst bäst och vackrast på denna planet så kan du fan flytta hem till gällivare också.


Haha vart ska jag börja....
En hund? Ja vi vill skaffa en hund men de är inte bara att gå ut på gatan och köpa en, elleR?
Asså vad är de jag härmar? Jag hajjar inte, varför tror du att jag har härmat dej? Med vad?
Jag har gått ner i vikt, men nu på höst tiden har jag gått upp igen men vad har de med dej att görA? Om du inte tycker om hur jag ser ut så sluta kolla på min blogg då!! Jag tänker då inte banta för din skull!!!!!!
Jag eller matti har inte rört era jävla datorer, är de så JÄVLA SVÅRT ATT FATTA!!!!!!!!!!!! Om dom va så jävla viktiga varför kom ni inte och hämtade dom?? va va va??
Och vart har du fått att jag skulle ens tro att jag är störst, bäst och vackrast? Jag är ju så jävla misslyckad så de finns inte...men de är ju kul att du tycker de, då vet jag att jag har ett fan iallafall ;D hehe....Älskar dej oxå lilla du, jag vet att du har de svårt och måste sitta och skriva anonyma kommentarer för du törs inte stå för de du säger *asg*

Jag skulle inte bry mej mer men jag tar fan åt mej när du börjar tracka så skit saker...jag fattar inte vad mitt utseende har med vårat "bråk" att görA?

Och om du tänker kommentera mej igen så kan du gärna förklara vad de är jag har gjort?! Snälla för jag mår fan dåligt över att de finns en som hatar mig för inget...asså jag hajjar inget!

Så ja du är patetisk...

Ha ett fint liv och sluta lägg dej i mitt liv...

fuck

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ja vet att ni har haft mina datorer. Ni är så jävla tröga o orkar inte ens lyfta ett fucking finger . det va matti som skulle låna grejer till sin dator . förästen så kan ju ni lämna min skärm som matti låna oxå ja har sido styckena kvar här kan ta kontakt med polisen om det är så . börjar bli trött på era lögner. Ja min sambo har en fitta men hon är ingen . Snarare EN BITCH som man inte ska bråka med .

2009-12-29 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0